Information till Veteraner

Hej Veteraner,

Snart är säsongen igång. Den första Veterantävlingen går av stapeln den 8 maj, och det är en singeltävling, slaggolf. Tävlingen ligger inne i GIT, och det är redan 26 deltagare anmälda - kul! Anmäl dig senast den 5 maj för vi kommer lotta bollarna den 6 maj. Alla säsongens tävlingar är uppdaterade i GIT, även matchcupen. Mer om den kommer som separat information.

Och på tal om information. Detta är det sista informationsmejlet vi skickar ut - framöver kommer du endast hitta information från Veteransektionen på vår hemsida. Gå in på Haninge golfklubb och under rubriken Klubben hittar du fliken Veteraner. Där kommer vi varje vecka, mellan onsdagstävlingarna, lägga ut information om tävlingar, Order of Merit, mm. Det är även här du kommer hitta information om matchcupen inom kort. Länk direkt till veteranernas sida: https://www.haningegk.se/veteraner  Om du går in där nu, så hittar du dels allmän information om Veteransektionen och dels presentationen från vårt uppstartsmöte den 17 april. Dessutom finns kontaktinformation till oss som leder Veteransektionen.

Vi kommer även i år genomföra den populära regelvandringen med Malle. Bra att fräscha upp lite regler inför säsongstart! Det finns två datum att välja på, den 3 eller den 6 maj. Starttid är kl 10, vid Golferian. Anmäl dig via mejl till veteransektionen@haningegk.se senast den 29 april, och berätta vilket/vilka datum du vill gå, så får du en bekräftelse från oss den 2 maj.

Nu hoppas vi på en solig och fin Valborg!

Hälsningar,

/Carina, Berith, Anders, Marianne och Uffe